Når skoledagen er slut går børnene i SFO. Her kan de lege frit eller deltage i de planlagte aktiviteter. Vi er i fuld gang med vores aktivitetsplan for skoleåret 2023 – 2024. Den kommer også til at hænge på vores opslagstavle i indskolingsgangen.

Vi holder cafe (eftermiddags-snack) hver dag ca kl. 14.00, og her tilbyder vi lidt mad. Det kan være knækbrød med smør, rugbrødsmadder, pastaretter, frisk frugt, boller eller mad over bål osv.

Morgen SFO
Vi har åbent i morgen SFO fra kl. 06.30-07.50. Børnene har mulighed for at spise morgenmad inden de går i skole. Husk tilmelding til morgenfritter gennem kontoret.

Ferieplanerne nedenfor gælder for både Sommerfuglen (vuggestue og børnehave) samt skole og fritidsordning. Der kan være enkelte lukkedage fx i forbindelse med pædagogiske dage som ikke er en del af ferieplanen. Her vil I få besked i god tid. I Sommerfuglen og fritter er der mulighed for feriepasning.

Vi uddeler ferier tilmelding ved alle ferier, som I beders udfylder og aflevere. Fritteren og Sommerfuglen har helt år lukket uge 28-29, alle andre uger er der mulighed for at få feriepasset sit barn i den almindelige åbningstid.

Dog skal I lægge jeres 3. ferieuge i en af ugerne op til lukkeugerne, altså uge 27 eller 30. Dette fordi personalet i Fritteren også skal afvikle 3 sammenhængende uger. Ligeså vil vi gerne, at når I tilmelder jeres barn feriepasning, også bede jer skrive det tidsrum, I behøver pasning i. Dette for at bruge de varme hænder bedst muligt.

Vi glæder os til at byde dig og din familie velkommen på skolen.