kære forældre

Hermed ugens fredagsbrev.

Tusind tak for alt det arbejde I har lavet i lørdags, det var jo en ren fornøjelse at komme i skole tirsdag.

Næste uge er helt normal, og så skal vi i gang med teater, hvilket jeg glæder mig vildt til.

Så vil jeg lige rose klassen, det er så dejligt at komme ind til undervisning, og møde en hel klasse, der bare er klar og gerne vil lave noget, der er også ros fra dem som har være vikar derinde, de nyder at komme ind og skal have klassen, det er så fedt.

Vi har i N/T arbejdet med pladetektonik, vulkaner og jordskælv, og de er virkelig meget optaget af det, så spørg gerne ind til det derhjemme.

I historie arbejder vi med Christian 4.s bygninger og børnene skal fremlægge på onsdag, de har virkelig arbejdet grundigt med det, så spørg også gerne ind til det.

I næste uge begynder vi stille og roligt at tage hul på teateret, vi skal have delt roller ud, og snakket om hvordan det skal være, så alle er med på hvad der skal ske i teaterugen.

Så er jeg begyndt at lægge fredagsbrevet op på hjemmesiden, hvilket jeg vil gøre fremadrettet, så det er sidste gang I får det på mail, da den gerne skulle være oppe at køre nu.

Det var vist alt for nu.

rigtig god weekend.

Mvh Dorte