Kære forældre

Hermed ugens fredagsbrev.

Det har været en rigtig god uge, hvor klasserne har været sammenlæst, vi har arbejdet med Ykkenykkerne, vi er ikke helt færdig, men det bliver vi i næste uge. De skal nemlig være sammen igen på torsdag.

Sommerferien begynder stille og roligt at nærme sig, og dermed festivalen. Jeg er igang med at planlægge det og når det er på plads skal jeg nok informere jer om det.

Vi har i dag snakket om SP eller K, som børnene leg, som de leger meget i klassen lige for tiden. Der er nogle af børnene der føler sig meget klemt i den leg, da de ikke kan komme ud af den, pga. pres fra de andre, så vi har indført et nyt bogstav i legen der hedder D (Det har jeg ikke lyst til at svare på), og det må man altid bruge. Jeg kunne godt have sagt at de ikke må lege legen, men jeg tror bare ikke at det virker, så derfor har vi i fællesskab indført D.

Jeg vil opfordre jer forældre til at snakke med jeres børn om, at det er ok ikke at gøre eller svare hvis man ikke har lyst, men også at snakke med dem om hvilke udfordringer, der er de stiller deres klassekammerater, for som de selv siger, så er de alle lige gode om det, så der drejer sig ikke kun om et par stykker.

Det var alt for nu, rigtig god weekend.

Mvh Dorte