Kære forældre

Så kom dagen endelig hvor vi kunne fortælle børnene om hvordan klassen vil blive til næste år, og de fik alle mulighed for at stille de spørgsmål de havde.

Næste år bliver det en 5.-6. klasse, så klassen forbliver den samme som i år, jeg bliver som klasselærer og Matematiklærer, og Diana som dansklærer, hvilket vi begge glæder os til.

Næste uge er en kort uge, og så vare det jo ikke længe før 5. klasse skal til færøerne, det bliver så spændende.

Børnene har fået fotosedler med hjem, da der er skolefoto i næste uge.

Det var vist alt for nu.

Rigtig god weekend.

Mvh Dorte

Til forældre

Tilmeld dig digitalt – så holder vi styr på resten: https://bestil.odenseskolefoto.dk/W28J35YY
Jeres unikke tilmeldingskode er W28J35YY

Det tager kun få minutter og sikrer, at dit barn kommer med på årets klassebillede. Har du tilmeldt dig digitalt, så skal ikke aflevere den fysiske papir tilmelding. Vores digitale tilmelding lukker aftenen før første fotodag på skolen. Du skal altså tilmelde dig før 7-5-2024.

Har du spørgsmål eller kommentarer? Sig til, så skal vi hjælpe på info@odenseskolefoto.dk eller tlf. +4564891345.

Vi tales ved.

Lars fra Odense Skolefoto