kære forældre

Hermed ugens fredagsbrev.

Der er stadig meget vådt på legepladsen, så husk gummistøvler, regntøj og skiftetøj.

Tusind tak for alt det arbejde I har lavet i lørdags, det var jo en ren fornøjelse at komme i skole tirsdag.

Næste uge er helt normal, og så skal vi i gang med teater, hvilket jeg glæder mig vildt til.

Så vil jeg gerne rose børnene for deres måde at tage imod de nye Grønærter på, de leger med dem om morgenen i SFOen og viser dem hvordan skolen fungerer, så dejligt.

I dag snakkede i rugekasse, snakkede vi om sproget i klassen, fritteren og jeg har i et stykke tid lagt mærke til, at når der ikke lige er en voksen i nærheden har mange af børnene det med at tale grimt, da vi snakkede om det i klassen, var de alle enige om det, og de vidste også godt hvilke ord det var. Det vil jeg have fokus på det næste stykke tid, sammen med klassen, og vi samler op på det hver fredag.

Så er jeg begyndt at lægge fredagsbrevet op på hjemmesiden, hvilket jeg vil gøre fremadrettet, så det er sidste gang I får det på mail, da den gerne skulle være oppe at køre nu.

Det var vist alt for nu.

rigtig god weekend.

Mvh Dorte