Produceret af Alyona Rodionova volontør i børnehaven 2020.

Vi ligger tæt på skov og marker. Vi elsker at følge naturens gang, og vi bruger naturens materialer på en spændende og sjov måde. Vores atmosfære er hjemlig og tryg, og vi vil gerne have at børnene føler, at dette er deres hjem når de er her. Sommerfuglen ligger i friskolens gamle hovedbygning og deltager i friskolens morgensamling.

Hvis I ønsker en rundvisning ring til 31 78 50 71. Al anden henvendelse rettes til skoleleder@kassefri.dk.  Forældre bruger dette tlf.nr. til at melde børns sygdom på sms.

Fritteren : 54 58 96 17 (hvis der skal sendes sms`er.)

Forhistorie.

Den private børnepasning Tildehuset fusionerede med Kassebølle Friskole i efteråret 2019.

I september 2019 startede byggeriet, som blev afsluttet i januar 2020. De tidligere ansatte i fritteren og Tildehuset har arbejdet tæt sammen med ledelsen om at skabe en god arbejdsplads. Forældre har lagt et stort frivilligt arbejde i projektet. Det er lykkes at skabe super gode rammer for børn og deres forældre.

I marts 2020 blev navnet Sommerfuglen valgt til daginstitutionens navn under Kassebølle Friskole.