Så er det ved at være sidste fredagsbrev, for dette skoleår, tiden går altid lidt for stærkt her op til sommerferien for lærerne, men for børnene kan den sidste uge godt være lidt lang, når man nu glæder sig til ferie.

Tak for en rigtig hyggelig festival, hvor er det dejligt at se, at I alle kommer og deltager, det betyder så meget for eleverne, men også for os lærere.

Det ser ud til at børnene fik tjent ca. 800kr til klassekasssen, ved at sælge popcorn, ret godt gået.

Tirsdag er der Trivsels dag, der skal eleverne have Trine E og Trine A

Fredag har alle børn fri kl. 12, men hvis man ikke har mulighed for at hente sit barn kl. 12 er fritteren åben fra kl. 12.

Der plejer at være lidt vandkamp den sidste skoledag, så for en sikkerhedsskyld vil jeg opfordre jer til at give jeres børn skiftetøj med.

Det var vist alt for nu.

Mvh Dorte