Kære forældre

Jeg indkalder hermed på opfordring af jer til fyraftensmøde mandag den 24/6 kl. 16.30-17.30

Det er et kort forældre møde, da der ligger et forældremøde i august lige efter skolestart, så på den dagsorden jeg har modtaget fra jer, vil der være punkter som vi gemmer til august, da det alligevel er noget der står på den.

Jeg sender hele dagsordenen ud, men de sidste punkter tager vi til august, det skriver jeg ud for dem, det er bare så I kan se at vi ikke har glemt dem.

Dagsordenen er:

En kort præsentationsrunde.

Hvilke lærere skal undervise i hvilke fag?

Hvilke klasseværelse skal de benytte og hvordan vil de indretningsmæssige rammer se ud i forhold til mængden af børn?

Klassen hedder 3/4 klasse. Hvor mange børn vil der maks kunne være i klassen? Vi tænker på at der pt er et stort overtal af 3. klasses børn? Hvad hvis der løbende kommer flere, både 3. og/eller 4. klasses børn? – vil klassen blive delt op som de er blevet dette år? og i så fald hvordan og med hvilke begrundelser?

Hvordan vil skemaet se ud? Mængden af timer og hvordan de fordelse?

En runde med 3 ord som bedst beskriver hvad du/I værdsætter ved Kassebølle? August

Drøfte erfaringer og beslutte hvordan klassekassen skal administreres? Klasse repræsentanter skal vælges, og hvordan klasserepræsentanter kan bruges. August

Mvh Bitten og Dorte