3.-4. Dorte | mandag | tirsdag | onsdag | torsdag | fredag |
8-8.10 | morgensang | morgensang | læsebånd | morgensang | morgensang |
8.10-8.55 | Dan DJ + ekstra dansklærer | Dan DJ + ekstra dansklærer | Dan DJ + ekstra dansklærer | Krea KM | Eng KM |
8.55-9.40 | Dan DJ + ekstra dansklærer | Dan DJ | Dan DJ + ekstra dansklærer | Krea KM | Eng KM |
9.40-10 | pause | pause | pause | pause | pause |
10.00-10.45 | Mat LA + Støtte | Mat LA + ekstra mat lærer | His DJ | Mat LA + ekstra mat lærer | Dan DJ + Støtte |
10.45-11.30 | Musik TA + Støtte | Mat LA + ekstra mat lærer | H/D MM | Mat LA + Støtte | Dan DJ + Støtte |
11.30-12.15 | pause | pause | pause | pause | pause |
12.15-13.00 | N/T LA | Idræt MM + Støtte | H/D MM + Støtte | Kristendom KM | RugeKasse DJ |
13.00-13.45 | N/T LA | Idræt MM + Støtte | H/D MM + Støtte | Musik TA + Støtte |
3.- 4. klasse – her er nogle af vores overvejelser.
Det giver mere ro til klassen, at de nu ikke bliver samlæsning med andre klasser, da der er så mange.
De 2 klasser er vant til at være sammen i fælles dansk, idræt, kristendom, fortælling og krea. Stamklassen bliver i nuværende 1. – 2. klasse, så der har de faste pladser. I de fleste dansktimer og matematiktimer vil der være 2 lærere/støtte i klassen, hvor klassen vil blive delt op. Vi vil bruge det nuværende 2.-3. klasse klasseværelse til ekstra lokale og det er reserveret til 3. – 4. klasse. Her vil den anden lærer benytte det med en gruppe børn i mange af timerne. Det kan være forskelligt, hvilke børn det er, alt efter om det er dansk eller matematik.