Kære forældre

Så kom dagen endelig, hvor vi kunne fortælle eleverne hvordan klasserne kommer til at se ud næste år.

Den der går i 1. klasse kommer til at gå i klasse med den nuværende 0. klasse, så det bliver en 1.-2. klasse næste år, med Katrine som klasselærer.

2. klasse bliver slået sammen med den anden 2.-3. klasse, så det bliver en 3.-4. klasse, med mig som klasselærer og dansklærer, hvilket jeg glæder mig rigtig meget til.

I de fleste dansktimer og matematiktimer vil der være 2 lærer i klassen.

Børnene fik beskeden i dag i sidste time, og mulighed for at stille alle de spørgsmål de havde.

Mandag og tirsdag er der skolefoto, børnene har fået en seddel med hjem i dag, som I kan udfylde, eller I kan tilmelde jer digitalt:

Tilmeld dig digitalt – så holder vi styr på resten: https://bestil.odenseskolefoto.dk/W28J35YY
Jeres unikke tilmeldingskode er W28J35YY

Det tager kun få minutter og sikrer, at dit barn kommer med på årets klassebillede. Har du tilmeldt dig digitalt, så skal ikke aflevere den fysiske papir tilmelding. Vores digitale tilmelding lukker aftenen før første fotodag på skolen. Du skal altså tilmelde dig før 7-5-2024.

Har du spørgsmål eller kommentarer? Sig til, så skal vi hjælpe på info@odenseskolefoto.dk eller tlf. +4564891345.

Vi tales ved.

Lars fra Odense Skolefoto

Det var vist alt for nu.

Rigtig god weekend.